جهت عقد قرارداد سرویس
جهت عقد قرارداد سرویس

سرویس آسانسور

الکتروصنعت در تلگرام
الکتروصنعت در تلگرام
آموزشگاه آسانسور
آموزشگاه آسانسور
نرخ سرویس 98اتحادیه
نرخ سرویس 98اتحادیه

آسانسور دو به یک

آسانسور دو به یکآسانسور دو به یک

تفاوت عمده سیستم تعلیق دو به یک با سیستم تعلیق یک به یک در چیدمان سیم #بکسل ها و سرعت آسانسور می باشد.
در سیستم یک به یک دو سر سیم بکسل ها به کابین و فریم وزنه تعادل نصب می شود، در صورتیکه در سیستم دو به یک دو سر سیم بکسل پس ا ز گذشتن از روی فلکه گیربکس و فلکه های روی کابین و فریم وزنه تعادل به سقف چاه در موتورخانه رفته و بر روی یوک استراکچر نصب می شوند.


(یوک استاکچر تشکیل شده از تعدادی صفحه فولادی ضخیم و قطغات متصله به همراه کابشوها با میله و فنر و دیگر تجهیزات، این سیستم را Ropes Termination هم می گویند)
در سیستم دو به یک بر روی #یوک کابین و بالای فریم وزنه تعادل بستگی به نوع طراحی یک یا دو فلکه چدنی ویژه سیم بکسل با قطر معین نصب می شود و یک سر سیم بگسل ها پس از فیکس شدن بر روی یوک #استراکچر در موتورخانه و عبور بر روی فلکه های کابین و فلکه اصلی گیربکس در موتورخانه به چاه بازگشته و با عبور از فلکه فریم وزنه تعادل مجددا به موتورخانه رفته و بر روی یوک استراکچر مربوطه نصب می شود.
در سیستم دو به یک میزان #حرکت سیم بکسل بر روی فلکه گیربکس هر چقدر باشد، حرکت کابین و فریم وزنه تعادل نصف آن است.
یکی از مزایای این #سیستم افزایش قدرت اسانسور به دو برابر می باشد، با این تفاوت که در مقابل افزایش قدرت اسانسور، سرعت اسانسور به نصف #کاهش می یابد.

آسانسور دو به یک

یک نظر بگذارید