بازسازی کامل آسانسور

بازسازی کامل آسانسور :

بازسازی آسانسور - بازسازی کابین آسانسور - سرویس آسانسور- فروش آسانسور - سرویسکارآسانسور
بازسازی آسانسور – بازسازی کابین آسانسور – سرویس آسانسور- فروش آسانسور – سرویسکارآسانسور

بازسازی کامل آسانسور – بازسازی کابین آسانسور – سرویس آسانسور- فروش آسانسور – سرویسکار هدف از نوسازی یک آسانسور این است که به ساختمان این امکان را بدهیم مانند دیگر ساختمان های جدید و ساختمان های موجود که قبلا نوسازی شده اند  دارای یک میزان صلاحیت و کارایی باشد زمانی که موج نوسازی در ساختمان های بزرگ در مرکز شهر آغاز می شود برای هر مالکی بسیار مشکل است که با این گرایش نوسازی مخالفت کنند اگر اونیز از این موج پیروی نکند ساختمانش ممکن است تصویر درجه دومی را به خود بگیرد در ۲۰ سال گذشته به دلیل تغییر عمده در سیستم کنترل آسانسورهای کششی و بهبود وضعیت کنترل سرعت و میکروپروسسورها دایورهای ۳vf  در تابلو فرمان ایجاد شده است این تغییرات به این منطور هدف گذاری شده اند تا عملکرد و اطمینان را در آسانسورها بهبود بخشند و به همان میزان نیز نیازهای مربوط به تنظیمات فعلی را کاهش دهند همچنین بطرزفراینده ای میزان سرو صدا و کیفیت حرکت آسانسور بهبود بخشند به عنوان نتیجه این پیشرفت حتی تفاوت بارزی را می توان میان آسانسورهای بدون گیربکس که امروزه نصب می شوند در مقایسه با آسانسورهای بدون گیربکس که ۲۰ سال پیش نصب شده اند مشاهده کرد.

بازسازی آسانسور - بازسازی کابین آسانسور - سرویس آسانسور- فروش آسانسور - سرویسکارآسانسور

 این تفاوت ها انقدر آشکار هستند که مستاجران ساختمان به خوبی می دانند که فضای را که اجاره کنند در چه سطحی است این مساله همچنین بر روی نرخ های اجاره و خرید نیز تاثیرگذار است. بنابرین دلیل اولیه برای کار نوسازی از کارافتادگی و کهنگی است به خصوص کهنگی که توسط کاربران آسانسورها به سادگی مشاهده و ملاحظه شود.گاهی اوقات پیشنهاد می شود که تجهیزات فعلی موجود نوسازی شوند چرا که فرسوده شده اند و دیگر قابل سرویس و نگهداری نبوده و بکارگیری آنها هزینه براست این مساله در واقع هیچ پایه و اساسی ندارد.

 تجهیزات آسانسورها برای ساختمان های اداری به گونه ای طراحی شده اند که برای چند دهه و با امکان سرویس و نگهداری مناسب کار کنند. آسانسورهای نوسازی شده معمولا به همان اندازه هزینه بردار هستند که سرویس و نگهداری آسانسورهای فعلی هزینه دارند.پس هیچ دلیلی برای نوسازی بی مورد وجود ندارد که بتوان به واسطه هزینه سرویس و نگهداری را کاهش داد. اگر مشکل بجز احساس فرسوده و قدیمی بودن آسانسور نارضایتی عمومی از سطح سرویس دهی آسانسور باشد اولین گزینه که باید بررسی شود تنظیمات مجدد و عمده در تجهیزات است اگر این کار به خوبی انجام شود تجهیزات فعلی برای چند سال آینده بطور قابل قبولی کارخواهد کرد به این گونه در مدت زمان کوتاه با تنظیمات مجدد تجهیزات و از بین بردن عیوب فعلی عملکردشان می توانید در کارایی آن ها بهبود ایجاد کنید این تنظیمات احتمالا با نوسازی کابین همراه است می توانید تفاوت های بارزی را از دیدگاه مستاجران ایجاد کند.

شما فکر کنید که اگر نصب آسانسور تحت شرایط قرارداد کامل سرویس و نگهداری آسانسور در مدت عمر آسانسورها باشد لازم نیست که کار بازسازی انجام شود قرارداد تعمیرات کامل آسانسور برای آسانسور خاص شامل تعویض قطعات اصلی به همراه قطعات و نیروی کار لازم برای تعمیرات جاری تنظیمات و نیز امور سرویس و نگهداری پیشگیرانه نیز می شود  تا زمانی که خدمات موضوع قرارداد تعمیرات کامل طی قرارداد خریداری می شود.

تنها هزینه اضافی در طول عمر آسانسورها برای مالک احتمالا خراب کاری های عمدی و تعمیرات کابین آسانسور و در ورودی است.

بدیهی است قطعات و تجهیزات مورد استفاده در صنعت آسانسور دارای عمر مفید مشخصی می باشند حتی در صورت استفاده بهترین و مدرن ترین قطعات علیرغم دارا بودن بهترین برنامه سرویس و نگهداری امکان بهرمندی ازتجهیزات تا زمان مشخصی که به آن عمرمفید اطلاق می گردد در زمینه سرویس و نگهداری آسانسور را به عوامل فوق اضافه نماییم.

با توجه به این که قطعات آسانسور از لوازم گران قیمتی هستند که در ساختمان ها نصب می شوند لذا تعویض آن به راحتی امکان پذیر نمی باشند لذا بهینه سازی می تواند در این زمینه بهترین گزینه باشد.

با وجود سرویس و نگهداری قطعات برخی قطعات از تاریخ گذشته نیازمند نوسازی خواهند بود این امر عمدتا به دلیل کهنگی اتفاق می افتد.

اگرچه در سیستم های کنترل قدیمی برخی قطعات الکترونیکی وجود دارد اما آنها غالبا بر پایه رله کار میکنند در نهایت درصورت نیاز کنترل موتور و سیستم اعزام کننده در تابلو فرمان باید به منظور هماهنگی و مطابق با درب های کابین و طبقات آسانسور جدید تعویض شوند  تعویض به دلیل کهنگی و فرسودگی قطعات جزء شرایط قرارداد سرویس و نگهداری شرکت آسانسوری نیست.

نوسازی کامل آسانسور باید شامل موارد زیر باشد:

بازسازی آسانسور - بازسازی کابین آسانسور - سرویس آسانسور- فروش آسانسور - سرویسکارآسانسور

۱٫تعویض کنترلرهای مدل رله الکترومکانیکی و با کنترلرهای میکروپرسروسسوری

۲٫تعویض مجوعه ژنراتورهای و موتور با موتورهای که با سیستم کنترل سرعت جریان متغییر ۳vf  کار می کنند.

۳٫تعویض انتخاب گرهای مکانیکی با سیستم های الکترونیکی جدید

۴٫تعویض ابزار محافظ درب ها و لبه های ایمنی با ابزار جدیدتر(فوتوسل پرده ای)

۵٫تعویض کابین یا حداقل تعویض یا تغییر آن

۶٫تعویض شستی های اظهار کابین و طبقات و نشانگرهای طبقات تا بنوان ظاهر جدیدتر و مدرنتری را به کاربران ارائه داد.

۷٫تعویض نیروی محرکه درب ها

۸٫تعویض پنل درب های حال و روکش کردن آن ها

۹٫ تعویض درب های ورودی درب های لولایی به انواع سانترال ئ تلسکوپی

۱۰تعویض سیستم ارتباطات داخلی به انواع آن

یه ندرت همه موارد گغته شده بالا تعویض می گردد اما برای بازسازس باید تابلو سیم کشی آسانسور تعویض و از نظز ظهاری باید کابین نوسازی گردد.

با نوسازی تابلوکنترل آسانسور و نصب تابلو داریو دار ۳vf نرم  حرکت کردن آسانسور خود را حس کنید که این تابلو باعث کاهش هزینه ها و کاهش مصرف برق می شود

بازسازی کامل آسانسور – بازسازی کابین آسانسور – سرویس آسانسور- فروش آسانسور – سرویسکار